Good Boy Vile Valo

Posted: Lipiec 18, 2011 by georgeeliot in Special Collections

Nie tylko love metal jest pasją Vile Valo, lidera fińskiego zespołu rockowego HIM.

A co zainspirowało powstanie niektórych z tych tatuaży?

Maya Deren (1917-1961), kobieta różnostronnie obdarzona talentami – założycielką amerykańskiego kina awangardowego, reżyserka, tancerka, antropolog, pisarka, patronka amerykańskiego feminizmu. Jej książka „Taniec Nieba i Ziemi: bogowie haitańskiego voodoo” była wydana również w Polsce w 2000 r.


Jeden z najbardziej znanych portretów Mayi Deren.
Kadr z filmu „Sidła Popołudnia” (Meshes of the Afternoon, 1943)

I Klaus Kinski – ekscentryk, seksoholik, furiat itd. Wielki talent i oryginał po prostu.


Klaus Kinski

Komentarze
  1. pstro pisze:

    mój znajomy (jeden z najlepszych tatuażystów w Polsce nawiasem) zwykł mawiać, że do tatuażu trzeba mieć zacięcie…wiele razy miał przypadek, kiedy po paru chwilach powiedział: słuchaj, nic z tego nie będzie, ja się męczę i Ty….. mam też wielu znajomych z którymi jeździ na pokazy, a ich tatuaże zachwycają…ja z racji tego, że z moją przyjaciółką byłam 3 godziny kiedy jej robili tatuaż na plerach, czuję, że wytrzymałabym do pierwszego nakłucia, zatem pozostaje mi tylko taki zmywalny :D

  2. georgeeliot pisze:

    Z tatuażami jest tak, że im więcej ich człowiek na ciele ma, tym więcej che mieć. Mało kto poprzestaje na jednym. :)

  3. pstro pisze:

    to ja poprzestanę na niemaniu :D

Skomentuj

