Erotic retro – nagość pod światło

Posted: Maj 21, 2011 by georgeeliot in fotografia artystyczna

Według zasad fotografowania należy robić zdjęcia, mając źródło światła za plecami. Oczywiście tego, kto fotografuje. Jednak od zarania dziejów fotografii artyści eksperymentowali z oświetleniem, łamiąc tę zasadę, Na zdjęciu, zrobionym przez Joachima Puyo w 1900 roku, źródłem światła jest okno za plecami modelki. Jak mu wyszło, oceńcie sami.


Joachim Constant Puyo (1857–1933) – francuski fotograf
Nude – Against the Light, 1900
Link

Komentarze
  1. onufry69 pisze:

    pierwszy plan widać, to najważniejsze, a światło musi być, bo po ciemku pierwszy plan byłby niewidoczny. :D

  2. onufry69 pisze:

    miałem na myśli kwiatki na głowie, to mi się rzuciło w oczy, znaczy ja okiem rzuciłem. ;)

Skomentuj

