Mona Lisa – Figura 7

Posted: Luty 26, 2011 by georgeeliot in Special Collections

Mona Lisa – najbardziej tajemnicza kobieta świata. Od wieków inspiruje twórcze umysły, zadaje pytania i nie udziela odpowiedzi, namawia do grzechu i do cnoty…


Jasper Johns (ur. 1930) – amerykański malarz. Prekursor pop-artu i minimal artu.
Figura 7, 1968
Litografia z serii „Black and White Numerals „
New York, Museum of Modern Art

MONA LISA as MOderN LISA


Nick Walker -brytyjski artysta, ur. 1969
Moona Lisa, 2006
szablon, farby w aerozolu i akryl na płótnie

——————————-
The Art of Nick Walker

Komentarze
  1. atimekiller pisze:

    Że jest tajemnicza to przyznam. Do grzechu mnie jednak nie namawia. Mimo, że jestem po dużej dawce alkoholu.

  2. georgeeliot pisze:

    Do grzechu mnie jednak nie namawia. Mimo, że jestem po dużej dawce alkoholu

    Skoro nie do grzechu, to z pewnością do cnoty! A więc Mona Lisa działa nawet na tych po dużej dawce… :))

  3. pstro pisze:

    że niby siedem grzechów głównych? w tym tkwi namowa? :> ;) moje odczytywanie malarstwa jest na niskim poziomie :D

    • georgeeliot pisze:

      Oj, Pstro, Ty skromnisiu! :)
      Ja też się zastanawiam, o co z tą siódemką chodzi, ale artyście o to przecież chodziło, żeby zagadka była trudna. W końcu Mona Lisa też jest zagadką i to przez tyle wieków. :)

Skomentuj

