Pończochy ze szwem

Posted: Wrzesień 12, 2010 by georgeeliot in Erotyczne zawieszenie, fotografia artystyczna

Smutne świadectwo doby wielkiej depresji gospodarczej, kiedy para pończoch była na wagę złota. Amerykańska fotografik Dorothea Lange w czasie wielkiego kryzysu jeździła po różnych stanach USA i robiła zdjęcia, pokazujące wielką biedę i ludzką rozpacz. Ta para zacerowanych pończoch nie jest żadną inscenizacją…


Dorothea Lange (1895 -1965) – amerykańska fotografik
Zacerowane pończochy, 1934

Źródło: sloth unleashed/lang2 (by sarah james)

Komentarze
  1. marakyo pisze:

    narzeczona Frankensteina? :D

  2. onufry69 pisze:

    Piękny ścieg…Pani wykazała sporo inwencji twórczej. Widać, że nie było to robione na szybkiego przed wyjściem do pracy. Na moje, to kilka wieczorów spędzonych przy rajstopkach. Zastanawia mnie, co tez mogło się wydarzyć, że tak wyglądają. Czyżby pekińczyk kochanka? :P:D
    P.S.
    Jeśli mogę coś doradzić…to lakier do paznokci jest przydatny. Po posmarowaniu krańców oczka, dalej nie pójdzie. :P

    • georgeeliot pisze:

      Jeśli mogę coś doradzić…to lakier do paznokci jest przydatny.

      Jaki zorientowany! Przy takim żadnej kobiecie oczko nie poleci w jakąś niewłaściwa stronę (na pończochach, rajstopach itd). :)

  3. pstro pisze:

    spod palców Eliot mi to wyjęłas…bo miałam pisać, że taki zorientowany jakby je nosił…:D

  4. onufry69 pisze:

    Oczko nie poleci, a i pekińczyka nie posiadam Elliot. :)

    Pstruśka…nie nosiłem, ale się znam! :D:P

  5. ir_ving pisze:

    To są pończochy wieloszwowe :)

  6. Dlatego pisze:

    Ja jak zwykle naturalnie… bez pończoszek lepiej ;)
    Btw. jakoś mnie takie oczka nie pociągają ;) Jak już się popsuje to lepiej usunąć całość, hyhyhy

Skomentuj

