Czerwony lakier

Posted: Maj 27, 2010 by georgeeliot in Coffee and cigarettes, Gościnne Impresje

Na całe szczęście tu w jeansach nie przyszedłem. Ten lakier musi być czerwony, bo tak!

Od kiedy Ty masz jeansy ? Oprócz dresowych ortalionówek to ja u Ciebie nic nie widziałam!

Nie noszę jeansów, bo Ty paznokci nie malujesz u stóp, a jakoś się musimy uzupełniać

Dobrze mieć wesołych czytelników- piszą za Cibie teksty, podrzucają tematy. Mnie pozostaję tylko wkleić obrazek, co lubię najbardziej. Aha, w rolach głównych tym razem wystąpili Pstro i Onufry, których z kolei zainspirowały markowe dżinsy.

Komentarze
  1. Dlatego pisze:

    Ładne nogi :+P

  2. georgeeliot pisze:

    Bo to Ci żadna tam Virtual Girl, Panie Dlatego, tylko jak najbardziej realna ;)

  3. maskana pisze:

    To niemożliwe… Pstro aż tak brzucha wciagnąć nie potrafi:)

  4. onufry69 pisze:

    O kurde! Pstro o mały włos przez ten Twój brzuch nie byłoby widać tych paznokci :P:D
    Eliot…inspiruj się do woli :)

  5. georgeeliot pisze:

    Uff, ulżyło mi, jak po porządnej porcji golonki. :)

  6. pstro pisze:

    Maskana nie zazdraszczaj co? tutaj niewidac, ale jak brzuch wciągałam, to mi nawet uszy nabrzmiały :P

  7. georgeeliot pisze:

    Wiem, że to będzie oklepane pytanie, Pstro. Chodzi o uszy. :)

  8. maskana pisze:

    Tego triku z uszami to nie znam. Ilość wciągnieta nie przekłada się w nabrzmienie:)

  9. pstro pisze:

    Eliot o te na glowie, bo tamte to by pękly jak balonik :D

  10. pstro pisze:

    Maskana, gdzies to musi znaleźć ujście, ten cały damski baniak piwny :P:D

    ale żeby Onufrzak mial takie proste nogi? no prosze ja Was! :P

  11. georgeeliot pisze:

    Maskana: Ilość wciągnieta nie przekłada się w nabrzmienie

    Ale się przelewa, Maskano! Ja teraz właśnie ćwiczę- w majtki (te o 3 rozmiary mniejsze) już się zmieściłam, jak wciągnęłam ten mój brzuszek. I miseczka A zniknęła przy okazji. :D
    Opatentuję ten wynalazek na szybkie odchudzanie

  12. georgeeliot pisze:

    Pstro: Eliot o te na glowie, bo tamte to by pękly jak balonik

    No popatrz, to ja mam elastyczne. Próbuję wciągnąć brzuszek do miseczki EE. :D

  13. onufry69 pisze:

    Pstro…prosty chłopak to i proste nogi i cała sylwetka :P

  14. georgeeliot pisze:

    Nie zdziwcie się zatem, szanowni, jeśli na Terapiach pojawią się notki o uszach i o prostych chłopakach. :D

  15. maskana pisze:

    George, ja chyba cos żle robię… bo jak brzuch wciagnę to i owszem, przelewa się, ale nie do biustonosza ale w podbródek:D Teraz mam już 4:D

  16. onufry69 pisze:

    Mask…podbródków nigdy za wiele. Dobrze, że jak wciągniesz to Ci w bary nie idzie :D

  17. pstro pisze:

    tak patrzę na fotkę i tak sobie myślę, że u mnie tak z lotu ptaka, kąpielówek nie widać :P

  18. georgeeliot pisze:

    Maskana: ja chyba cos żle robię, bo jak brzuch wciagnę to przelewa się… ale w podbródek

    To proste- wystarczy wyobrazić, że jesteś dziwą operową i za chwilę zaśpiewasz arię Carmen „Habanera”. Tylko ostrożnie, Maskano, uważaj żeby ramiączka nie strzeliły. ;)

  19. georgeeliot pisze:

    Pstro: tak sobie myślę, że u mnie tak z lotu ptaka, kąpielówek nie widać

    Bo dobry ptak patrzy w sedno! :D

  20. georgeeliot pisze:

    onufry69: podbródków nigdy za wiele

    Mój dziadek też tak uważał, a na kobietach się znał, tzn ba babci. :)

  21. onufry69 pisze:

    Tak i oczu nie wykole :P:D

  22. georgeeliot pisze:

    Pamiętaj, Onufry, kobiece „podbródki” są bardzo delikatne!

  23. onufry69 pisze:

    Eliot…jeszcze dziadkiem nie jestem, ale się znam i siebie też ;)

  24. georgeeliot pisze:

    Cyganka prawdę Ci powie- postawimy wspólnie z Pstro Tarota, Onufry. :)

    Idę na mój skromny posiłek, bo sól z jodowanej w kamienną się przemieni. :)

  25. pstro pisze:

    Eliot w takim ustawieniu jak na fotce, to lepiej patrzeć na ptaka, niż z lotu ptaka, widok ciekawszy :P:D

  26. onufry69 pisze:

    Pstro..lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu :P

  27. Viktoria pisze:

    Gorąco :)))) u Ciebie :)))

  28. georgeeliot pisze:

    A winą plaża i mewy, Viktorio :)

  29. Viktoria pisze:

    Georgeeliiot :) no proszę to się kurczę człowiek wyleguje ;))) i skąpe bikini :]

  30. georgeeliot pisze:

    Za kadrem są i bez bikini- mewy, dla jasności :P

  31. maskana pisze:

    Onufrzak, gdyby mi w bary poszło to na bank byś w terminie oddawał coś pożyczył:P

    George, ćwiczyłam jak kazałaś… pilnie ćwiczyłam… i teraz bistonosze kupuje od firmy wyspecjalizowanej w produkcji spadochronów. Dzięki:)

    • georgeeliot pisze:

      Maskana: ćwiczyłam…i teraz bistonosze kupuje od firmy wyspecjalizowanej w produkcji spadochronów

      Sama widzisz, jakie wymierne korzyści kryje w sobie czytanie blogów. ;)

  32. procesVII pisze:

    O tak, czerwony lakier na dłoniach i stopach, to jest to. Brzydkim stopom to niestety nie pomoże, ale ładnym nie zaszkodzi.

Skomentuj

