Erotyka i egzotyka

Posted: Maj 7, 2010 by georgeeliot in Background

Komentarze
  1. pstro pisze:

    do mnie bardziej przemawia egzotyka, ale ja jestem urodzonym gejem, może dlatego ;)

  2. georgeeliot pisze:

    Do mnie bardziej przemawia dosyć oryginalny pomysł na te zdjęcia, stylizacja retro i piękne ozdoby rodem z bajek 1001 nocy. Jednak, mimo wszystkich tych ozdób, te kobiety są naturalne- bez sztucznych wygibasów ciała i sylikonowych piersi.

  3. georgeeliot pisze:

    Tak to już jest, że czasami wirtualna przestrzeń przypomina krzywe zwierciadło. Czasami jakiś obrazek czy słowo mogą być odebrane w innym kontekście, niż miał na myśli autor.

  4. Dlatego pisze:

    Naturalność to pierwsza rzecz, która rzuciła mi się w oczy. Przede wszystkim króluje bardziej niż te wszystkie świecidełka.

Skomentuj

